Łukasz Zaleśny szefem zespołu strategy & growth w OMD
Grupa agencji mediowych OMD stworzyła w swoich strukturach nowy zespół - strategy & growth. Jego liderem został Łukasz Zaleśny, strategy & growth director. Do teamu dołączyła także Agnieszka Petla awansująca na stanowisko digital strategy lead oraz Anna Ćwiklińska, communication & marketing lead.
Głównym zadaniem zespołu strategy & growth będzie budowanie silnej ekspertyzy strategicznej w ramach Grupy OMD, stworzenie i egzekucja wielowymiarowego planu jej rozwoju oraz wsparcie w tworzeniu omnichannelowych rekomendacji mediowych dla klientów. Zespół będzie także pracował nad zwiększaniem przepływu wiedzy w agencji, usprawnianiem procesów wewnętrznych oraz pozyskiwaniem nowych klientów.
- Tworzymy interdyscyplinarny zespół, do którego każdy z ekspertów wnosi inne umiejętności i perspektywę. Wierzę, że dzięki temu zbudujemy zupełnie nową wartość, która będzie wyczuwalna w projektach i kampaniach współtworzonych z naszymi klientami. – komentuje Łukasz Zaleśny, strategy & growth director w OMD.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agnieszka Petla na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za rozwój i optymalizację procesów digitalowych w OMD, rekomendacje i wdrożenia narzędziowe oraz doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów agencji.
Agnieszka Petla związana jest z OMD od początku swojej kariery zawodowej. Odpowiadała za obsługę m.in. takich klientów jak: Nissan, Renault, E. Wedel oraz Mercedes-Benz. Głównym obszarem zainteresowań Agnieszki Petli jest digitalizacja mediów oraz związane z tym innowacje.
Anna Ćwiklińska w ramach zespołu strategy & growth będzie odpowiadała za realizację strategii marketingowej OMD, budowanie relacji z klientami oraz wsparcie działań z obszaru new business.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Zaleśny szefem zespołu strategy & growth w OMD