Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki
Ruszył przetarg na opracowanie długoterminowej strategiizarządzania marką dla województwa lubuskiego wraz z wdrożeniem nalata 2009-2014.
Agencja, która przetarg wygra będzie miała za zadanie m.in.sformułowaniem celów strategicznych marki (zgodnych zobowiązującymi strategiami: Strategią Rozwoju WojewództwaLubuskiego i Strategią Rozwoju Turystyki w Województwie Lubuskim nalata 2006-2013 oraz opracowaniem spójnej wizji marki.
Agencja będzie też odpowiadać za wizualizację koncepcji marki(logo, kolorystyka, użyte symbole) oraz hasło, komunikatypromocyjne, a także za opracowanie i przeprowadzenie kampaniipromocyjno-informacyjnej w trakcie realizacji projektu.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 12tys. zł. Dokumenty przetargowe można składać do 11 maja w UrzędzieMarszałkowskim Województwa Lubuskiego. Zwycięska agencja będziemusiała wykonać zlecone prace w ciągu pół roku.
Dołącz do dyskusji: Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki