SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lotos szuka w przetargu agencji reklamowej

Grupa Lotos rozpoczęła przetarg na swoją obsługę strategiczno-kreatywną. Zaprosiła do niego sześć agencji.

Agencja wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną marki Lotos. - Pod koniec ub.r. zarząd Grupy Lotos przyjął strategię tej marki, wynikającą ze strategii biznesowej, na lata 2012-2015. Ten okres będzie dla Lotosu czasem próby stworzenia silnych relacji z konsumentami - Anna Goliszewska, dyrektor biura zarządzania marką Grupy Lotos.

Firma nie informuje, które konkretnie agencje zaprosiła do przetargu ani czy jest wśród nich Adwertajzing, która ostatnio obsługiwała reklamowo Lotos. Na oferty od zaproszonych agencji Grupa Lotos czeka do 6 grudnia, a z wybraną spośród nich chce współpracować od początku pierwszego kwartału 2013 roku.

Dołącz do dyskusji: Lotos szuka w przetargu agencji reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl