Lotos Oil wybiera agencję do obsługi w zakresie digital marketingu
Lotos Oil wybiera w przetargu agencję, która zajmie się usługami digital marketingu, w tym będzie też odpowiadać za obsługę profili spółki w social mediach 0 wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować do końca roku.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się prowadzeniem profili społecznościowych Lotos Oil na Instagramie, Facebooku, LinkedIn itp., realizacją i obsługą akcji promocyjnych i konkursów w mediach społecznościowych.
Będzie też odpowiadać za kampanie Facebook Ads, aktywnie uczestniczyć w internetowych forach branżowych i motoryzacyjnych. Do jej obowiązków będą należały również działania SEO i SEM, realizacje z zakresu content marketingu itp.
Umowa z wybraną firmą ma zostać zawarta do końca tego roku, niewykluczone jednak, że po tym okresie zostanie przedłużona.
Dołącz do dyskusji: Lotos Oil wybiera agencję do obsługi w zakresie digital marketingu