SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Limango zachęca, by nie przegapić kolejnych okazji (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania platformy zakupowej limango.pl, która obejmuje komunikację w telewizji i w internecie. Przygotowały ją firmy marketingowe 23Heroes i F25.

Hasłem promującym markę jest: „To zupełnie normalne, że kobiety cały czas myślą o Limango. Nie przegap kolejnych okazji!”

W ramach kampanii przygotowano 2 spoty 30-sek., z czego jeden z nich skrócony do 15 sek. będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN.

Kolejna odsłona tej kampanii zaplanowana jest na 4. listopada. Dodatkowo w kampanii przygotowano także serię 5 krótkich, kilkusekundowych filmów do publikacji w internecie i kanałach social media, które będą stopniowo wykorzystywane w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.


Kreacją zajęła się agencja 23Heroes, produkcją F25, a za media plany i zakup mediów odpowiada dział marketingu Limango Polska.  

We wcześniejszych latach Limango reklamowała aktorka Anna Przybylska.

Dołącz do dyskusji: Limango zachęca, by nie przegapić kolejnych okazji (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cały czas myśląca kobieta
„To zupełnie normalne, że kobiety cały czas myślą o Limango.” - no, może bez przesady że cały czas, ale w sumie raz pomyślałam: "zapamiętać sobie, aby nigdy nic nie kupić od firmy, która się promuje tak obrzydliwie seksistowskim hasłem".
odpowiedź
User
Niefeministka
Nie jestem feministką. Co więcej uważam że feminizm kończy się w momencie kiedy trzeba przenieść coś ciężkiego. Ale ten spot to przesada. W tym mało znaczącym komentarzu proponuję kobietom takim jak ja o nie wspieranie zakupami tej firmy, która przegła
odpowiedź