Letnia aktywacja Gorącego Kubka
W poniedziałek 2 lipca ruszyła letnia aktywacja marki Knorr -Gorący Kubek. Akcja koncentruje się wokół gry dostępnej nategomitrzeba.pl.
Uczestnicy zabawy muszą zdobyć jak największą liczbą punktów wciągu trzech minut, przepływając przez jak największą ilość bramekw wartkim nurcie górskiego potoku. Istotne jest dopilnowanie, bykubek nie uległ zatopieniu. Swoje szanse można zwiększyć wpisującunikalne kody z zestawów promocyjnych Gorącego Kubka.
Kampania internetowa wspierająca letnią aktywację, skierowaną domłodych osób, potrwa do końca lipca. Reklamy (billboardy itoplayery) pojawią się na portalu Onet.pl, serwisach Pudelek.pl iPomponik.pl oraz na wybranych serwisach zrzeszonych w sieciachAdnet i IDMnet oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.
Za całościowe poprowadzenie internetowej aktywacjiodpowiedzialna jest agencja Artegence, która przygotowała serwis,grę oraz kampanię internetową. Doborem powierzchni reklamowej zająłsię OmnicomMediaGroup.
Dołącz do dyskusji: Letnia aktywacja Gorącego Kubka