Leo Burnett wygrywa przetarg PZU i rozszerza współpracę ze spółką
Firma ubezpieczeniowa PZU rozszerza dotychczasową współpracę z agencją reklamową Leo Burnett Warszawa (należy do Publicis Groupe) o działania z zakresu trade marketingu i BTL.
Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU i będzie współpracować z firmą o także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL.
Agencja rozpoczęła pracę dla PZU jesienią ubiegłego roku, gdy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze ATL i digital.
- Jest mi niezmiernie miło poinformować, że po niecałym roku od rozpoczęcia współpracy w zakresie ATL, PZU zdecydowało o ponownym zaproszeniu nas do przetargu, tym razem dotyczącego BTL, który wygraliśmy. Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie i zauważenie wysiłku włożonego przez zespół Leo Burnett Warszawa w budowanie efektywnej komunikacji. Praca dla jednej z najbardziej rozpoznawanych polskich marek jest dla nas wyróżnieniem. Dołożymy starań by i tym razem wygrany przetarg stał się fundamentem długotrwałej kooperacji - powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Poza PZU Leo Burnett Warszawa obsługuje także takie firmy jak Orange, Otodom, Totalizator Sportowy czy Samsung.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wygrywa przetarg PZU i rozszerza współpracę ze spółką