LEGO rusza z globalnym przetargiem mediowym
Producent klocków, firma LEGO rozpoczęła przetarg na globalną obsługę mediową. Budżetu marki broni agencja Initiative należąca do Mediabrands.
LEGO rozpoczęło globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Duńska firma współpracuje w tym zakresie z agencją Initiative - od 2017 roku i wydaje rocznie około 330 milionów funtów na media na całym świecie - według danych COMvergence.
LEGO jest klientem Initiative również w Polsce.
LEGO wysłało zaproszenie i prośbę o informacje w ramach prowadzonego postępowania do wszystkich dużych holdingów reklamowych. Przetarg jest we wczesnym etapie.
Kreacją reklam do kampanii firmy zajmuje się wewnętrzna agencja kreatywna Ola.
Niedawno LEGO i Initiative pracowały nad kampanią, która miała zachęcać dorosłych do korzystania z klocków tej marki jako formy odstresowania.
Z kolei świąteczna kampania marki wystąpiła Katy Perry.
21 marca, z okazji Dnia Poezji marka przygotowała figurkę Wisławy Szymborskiej.
Dołącz do dyskusji: LEGO rusza z globalnym przetargiem mediowym