SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LEGO z nową odsłoną kampanii "Rebuild the world" (wideo)

Grupa LEGO wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii marki „Rebuild the World”. W tym roku marka celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.  

Nowa kampania LEGO „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat

Główny film skupia się na historii rycerza, którego próby przeprawy przez rzekę, by zobaczyć przyjaznego niedźwiedzia, kończą się niepowodzeniem. Widząc dylemat rycerza, mieszkańcy miasta zbierają się i łączą swoje różne umiejętności, perspektywy i talenty, aby znaleźć sposób na ponowne połączenie przyjaciół. Gdy Rycerz w końcu pokonuje przeprawę przez rzekę, film w zabawny sposób pokazuje, jak historia i rozwiązanie wyzwania zostały wymyślone przez grupę dzieci, którzy budują, rozbudowują oraz odbudowują dzięki klockom LEGO.

Uzupełnieniem filmu jest seria humorystycznych historyjek wizualnych, które przedstawiają nieskończone sposoby na wykorzystanie klocków LEGO do pokonywania barier oraz łączenia przyjaciół. Jedna z historii przedstawia hipopotama patrzącego z tęsknotą za ptakiem latającym po niebie. Problem zostaje jednak rozwiązany: hipopotam otrzymuje skrzydła LEGO i dołącza do zabawy z ptakiem. Kolejna opowieść przedstawia świnię, która chce się spotkać oko w oko z żyrafą – dylemat, który znika dzięki dodaniu kilku klocków, aby wyrównać wysokość obu zwierząt.    

Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w Grupie LEGO, mówi: - Jesteśmy zachwyceni kreatywnością, optymizmem oraz odpornością, jaką wykazują się dzieci każdego dnia, i jak dzięki zabawie są w stanie rozwijać niezbędne umiejętności życiowe służące nie tylko do wyobrażania sobie przyszłości, ale do aktywnego współtworzenia jej lepszej wersji. W ramach kampanii „Rebuild the World” chcemy celebrować to dziecięce podejście do świata, które stanowi inspirację dla nas wszystkich – aby czerpać korzyści z jednoczenia się i kreatywnej współpracy w celu pokonywania przeszkód”.

 

Kampania została zrealizowana przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy, Agencję LEGO. Zintegrowana kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji, digitalu, na outdoorze oraz w kanałach e-commerce i we własnych sklepach LEGO, które zostały otworzone w 2021 roku w Galerii Mokotów oraz Arkadii Westfield w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: LEGO z nową odsłoną kampanii "Rebuild the world" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl