Lasy Państwowe wybierają dom mediowy do kampanii "Dla lasu, dla ludzi"
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych ruszyło z przetargiem, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów do kampanii "Dla lasu, dla ludzi" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Kampania "Dla lasu, dla ludzi" ma na celu przybliżenie i budowę akceptacji społeczeństwa dla zrównoważonej gospodarki leśnej i trzech równoważnych funkcji lasu tj. przyrodniczej, społecznej i gospodarczej. Ma także przedstawić korzyści, jakie różne grupy społeczne mają z jej prowadzenia. Rolą leśników jest pogodzenie zapewnienia trwałości lasu jako złożonego ekosystemu przyrodniczego, zaspokojenia oczekiwań społeczeństwa oraz potrzeb przemysłu drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju.
Kampania ma być realizowana w okresie od 1 września do 31 grudnia br. Kampania ma mieć charakter ogólnopolski. Mają w niej uczestniczyć ambasadorowie. Każdy z nich został odpowiednio dobrany do danej funkcji lasu. Ich wizerunek będzie możliwy do wykorzystania w materiałach reklamowych. Mają to być: znany i rozpoznawalny medialnie muzyk, osoba znana i rozpoznawalna medialnie, propagująca zdrowy, ekologiczny i bliski natury styl życia, będąca autorytetem w dziedzinie ochrony przyrody oraz znany i rozpoznawalny medialnie sportowiec.
Zaplanowane działania mają edukować społeczeństwo wielofunkcyjnej gospodarki leśnej, przedstawiać Lasy Państwowe jako instytucję równoważącą sprzeczne interesy różnych grup społecznych oraz pokazać korzyści jakie grupy docelowe mają ze zrównoważonej gospodarki leśnej.
Lasy Państwowe oczekują od wybranej agencji opracowania kampanii apolitycznej, nastawionej na działania edukacyjne i skierowanej do doprecyzowanej grupy odbiorców, zaangażowanie do niej ambasadorów i ekspertów, stworzenie kampanii z prostymi, krótkimi komunikatami z konkretnymi danymi.
Wybrana w tym postępowaniu agencja zajmie się przygotowaniem mediaplanu wraz z budżetem, jego realizacją oraz zakupem mediów w zakresie wszystkich zaplanowanych działań, tj. ATL (ATL – działania skierowane do masowego odbiorcy prowadzone w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 10 maja br.
Dołącz do dyskusji: Lasy Państwowe wybierają dom mediowy do kampanii "Dla lasu, dla ludzi"