1,07 mln widzów „MasterChefa Juniora 7”, TVN wiceliderem w 16-49
Siódmy sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,07 mln osób. W porównaniu do szóstego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 310 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji był trzeci w całym rynku i drugi w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„MasterChef Junior 7” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 6 marca do 15 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,07 mln osób, co przełożyło się na 7,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,80 proc. wśród kobiet w wieku 25-49 mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 2,65 mln osób w grupie 4+.
Największą popularnością cieszył się drugi odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,28 mln oglądających.
Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej szóstej edycji talent-show stracił 310 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,38 mln osób, a ich udział wynosił 9,10 proc. w 4+, 12,14 proc. w 16-49 oraz 10,30 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 7”, czyli w niedziele w godz. 20.03-21.33, miał 7,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja na tle konkurentów zajęła miejsce trzecie. Pierwsza w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 14,54 proc. Drugi był Polsat (9,85 proc.), a za TVN uplasowało się TVP Info (4,02 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN był wiceliderem. Stacja zajęła pierwsze miejsce wśród kobiet w wieku 25-49 mieszkających w miastach.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania w właśnie zakończonym sezonie były oceniane przez: Tomasza Jakubiaka, Michela Morana i Annę Starmach, którzy byli jurorami w produkcji.
Siódmą edycję talent-show wygrała 11-letnia Hela Kłobucka z Poznania.
Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,07 mln widzów „MasterChefa Juniora 7”, TVN wiceliderem w 16-49