Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na świadczenie usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Może wybrać nawet 4 firmy badawcze, z którymi będzie pracować przez rok.
Krajowy Instytut Mediów podaje, że jednym z podstawowych obszarów jego działań jest dostarczanie danych populacyjnych w zakresie konsumpcji mediów. Są to m.in. badania dotyczące wielkości populacji generalnej i sub-populacji (konsumentów poszczególnych mediów), struktury i charakterystyk populacji, sposobu konsumpcji poszczególnych mediów (częstości, motywów) i współkorzystania z mediów (w tym multiscreeningu), kompetencji kulturowych konsumentów mediów, segmentacji i typologii odbiorców mediów,charakterystyki populacji nieużytkowników mediów.
W związku z tym Instytut rozpoczął przetarg na zawarcie umów ramowych dla różnych typów metod i technik realizacji badań. Postępowanie podzielone jest na części odpowiadające tym technikom lub grupie technik. Badania będą mieć charakter ilościowy i będą realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów, tabletów lub innych urządzeń mobilnych (F2F CAPI/TAPI/MOBI).
Przetarg KIM podzielony jest na cztery części. Część pierwsza dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI), tabletu (TAPI) lub innego urządzenia mobilnego (MOBI).
Część druga obejmuje wykonanie badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu telefonicznego z wykorzystaniem komputera i systemu do realizacji wywiadów telefonicznych (CATI).
Część trzecia dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką ankiety samodzielnie wypełnianej w Internecie (CAWI), a część czwarta - wykonania badań jakościowych.
Podział postępowania na 4 części oznacza, że w każdej z nich może zostać wybrana inna firma badawcza, a więc maksymalnie 4. Może być też tak, że w każdej z nich zostanie wybrana ta sama firma, a więc KIM rozpocznie współpracę z jednym instytutem badawczym.
Umowa ma zostać zawarta na okres 12 miesięcy. Przetarg trwa do 27 grudnia br.
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie KIM wybrał do realizacji badania założycielskiego instytuty PBS i Research Collective.
Dołącz do dyskusji: Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów