Kosmetyki Stars from the Stars w drogeriach Rossmann
W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii Rossmann trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars, której właścicielem jest Stars.Space.
Stars from the Stars zostało stworzone jako bezpośrednia odpowiedź na trendy w social mediach, które spółka na bieżąco bada i analizuje używając do tego własnych narzędzi IT.
Marka powstaje i rozwija się w ścisłej współpracy z partnerami. Rossmann będzie wyłącznym sprzedawcą produktów w przestrzeni offline, a półki eksperymentalnie zostaną oznaczone logiem Tik-Toka. Oprócz kampanii promocyjnej, eksperci z platformy społecznościowej są wsparciem merytorycznym przy tworzeniu i wdrożeniu produktów.
Stars.Space produkuje kosmetyki
Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR.
Stars.Space ma umowę strategiczną z Tik-Tokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej.
Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Stars from the Stars w drogeriach Rossmann