Koncern PSA rozpoczął globalny przetarg mediowy
Francuski koncern motoryzacyjny PSA, do którego należą marki Peugeot, Citroen i DS prowadzi przetarg na globalną obsługę mediową. Budżet mediowy chce skonsolidować w jednej grupie reklamowej.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że koncern PSA chce skonsolidować obsługę mediową w jednej grupie reklamowej, aby spójnej niż dotychczas realizować politykę marketingową.
Obecnie za obsługę mediową PSA odpowiadać sieci domów mediowych Havas i OMD. Havas pracuje w tym zakresie m.in. we Francji, Hiszpanii, Ameryce Łacińskiej, i innych rynkach, OMD z kolei - w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Włoszech.
W Polsce media do kampanii Peugeota planuje i kupuje Media Direction OMD.
Koncern do przetargu zaprosił duże grupy reklamowe m.in. Publicis Media i WPP.
PSA rozpoczął przetarg na obsługę mediową przed tym, jak ogłosił, że za 2,2 mld euro przejmuje markę Opel.
Koncern PSA jest drugim pod względem wielkości sprzedaży po Volkswagen Group Polska koncernem motoryzacyjnym w Europie. W planach ma wprowadzanie w ofercie każdej z posiadanych marek jednego nowego modelu rocznie.
Budżet mediowy PSA szacowany jest na ok. 600 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Koncern PSA rozpoczął globalny przetarg mediowy