Komisja Europejska szuka agencji do obsługi jej social mediów w Polsce
Dyrekcja generalna ds. komunikacji społecznej przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą jej social mediów w naszym kraju - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią zawrze na 4 lata.
Jak poinformowano w oficjalnej dokumentacji przetargowej, przedstawicielstwo KE w Polsce poszukuje pomocy odpowiednio wykwalifikowanych usługodawców we wdrażaniu polityki komunikacyjnej Komisji, dostarczając ogółowi społeczeństwa i innym określonym grupom docelowym informacji na temat polityki Komisji.
"Usługi powinny umożliwić Przedstawicielstwu KE nie tylko poprawę koordynacji działań informacyjnych i komunikacyjnych, ale również opracowanie polityki informacyjno-komunikacyjnej oraz dotarcie do nowych odbiorców. Ostatecznie celem jest lepsze zapoznanie ogółu społeczeństwa z działaniami, celami i polityką Komisji w Polsce" - czytamy.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 4 lata, a wartość zamówienia została oszacowana na 260 tys. euro (bez VAT).
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 1 września br. Zostaną otwarte trzy dni później. Można je składać w językach:
bułgarskim, czeskim, duńskim, niemieckim, greckim, angielskim, hiszpańskim, estońskim, fińskim, francuskim, irlandzkim, chorwackim, węgierskim, włoskim, litewskim, łotewskim, maltańskim, niderlandzkim, polskim, portugalskim, rumuńskim, słowackim, słoweńskim, szwedzkim.
Dołącz do dyskusji: Komisja Europejska szuka agencji do obsługi jej social mediów w Polsce