SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Škody ma zmienić wizerunek jej kierowców (wideo)

Wystartowała internetowa kampania reklamowa samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) składająca z serii spotów przedstawiających ciekawe podróże posiadaczy tych aut. Działania realizuje agencja Isobar należąca do Dentsu Aegis Network Polska.

Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów Škoda są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.

Kampania jest realizowana w kanałach social media marki - na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Isobar odpowiada za strategię, kreację i produkcję spotów do internetu oraz treści wspierających komunikację w digitalu. W marcu opublikowana została pierwsza produkcja, która przedstawia zimowy wypad windsurfingowy ze Škodą Superb. Na kwiecień zaplanowana jest premiera kolejnej wyprawy.

Škoda nawiązała współpracę z agencją Isobar w lipcu 2016 r. Zespół Isobar odpowiada za tworzenie i realizację strategii content marketingowej w mediach społeczenościowych (Facebook, Instagram, YouTube) produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także za prowadzenie bloga marki, jak również za prowadzeniem kampanii reklamowych w social media.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Škody ma zmienić wizerunek jej kierowców (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zen
Boszzzz... jakie to źle wyreżyserowane. Czyli kierowcy Skody, to ludzie naśladujący fajnych, bo sami fajni być nie umieją. Zero emocji, zero pasji, zero chemii między młodą parą. Normalnie wpisuje się w DNS firmy Skoda - prowincjonalni windsurferzy. Pomijam, że jechali z jedną deską, a pływali na dwóch (zupełnie innych) i że kompletnie nie wiało.
odpowiedź
User
wiki
wszystko udajemy. Udajemy skandynawski look, udajemy surferów, udajemy wiatr, udajemy, że wiemy co robimy, udajemy, że skoda jest cool.
odpowiedź
User
Mruk
Niech lepiej zajmą się za ASo które skutecznie obrzydzaja markę ich uzytkownikom jawnie naciagajac na niepotrzebne wydatki...
odpowiedź