Nowa kampania Škody ma zmienić wizerunek jej kierowców (wideo)
Wystartowała internetowa kampania reklamowa samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) składająca z serii spotów przedstawiających ciekawe podróże posiadaczy tych aut. Działania realizuje agencja Isobar należąca do Dentsu Aegis Network Polska.
Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów Škoda są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.
Kampania jest realizowana w kanałach social media marki - na Facebooku, Instagramie i YouTube.
Isobar odpowiada za strategię, kreację i produkcję spotów do internetu oraz treści wspierających komunikację w digitalu. W marcu opublikowana została pierwsza produkcja, która przedstawia zimowy wypad windsurfingowy ze Škodą Superb. Na kwiecień zaplanowana jest premiera kolejnej wyprawy.
Škoda nawiązała współpracę z agencją Isobar w lipcu 2016 r. Zespół Isobar odpowiada za tworzenie i realizację strategii content marketingowej w mediach społeczenościowych (Facebook, Instagram, YouTube) produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także za prowadzenie bloga marki, jak również za prowadzeniem kampanii reklamowych w social media.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Škody ma zmienić wizerunek jej kierowców (wideo)