'Kocham Cię Polsko' mimo spadku widowni wygrywa z konkurencją
Drugi sezon programu rozrywkowego "Kocham Cię Polsko", który TVP 2 pokazuje w piątki o 21.10, ogląda mniej widzów niż nadawaną wiosną pierwszą edycję show. W czasie emisji widowiska Dwójka nadal jest jednak liderem rynku telewizyjnego.
Z danych AGB Nielsen Media Research
przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że
trzy pierwsze odcinki drugiej serii "Kocham Cię Polsko" obejrzało
średnio 2,82 mln widzów, dając stacji 21,07 proc. udziału w grupie
4+ 17,39 proc. w grupie 16-49. Pokazywana wiosną br. premierowa
edycja show po trzech odcinkach miała 3,34 mln oglądających przy
udziale wynoszącym 23,39 proc. w 4+ i 20,24 proc. w 16-49.
Natomiast w analogicznym okresie ub. r. pozycje emitowane w czasie, gdzie nadawany jest obecnie program "Kocham Cię Polsko", oglądało 2,6 mln osób, a udział TVP 2 kształtował się wtedy na poziomie odpowiednio 20,17 proc. i 21,02 proc.
W paśmie emisji drugiej serii "Kocham Cię Polsko" Dwójka wygrywa z konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 18,12 proc. zajmuje Polsat, emitujący filmy fabularne, a raz także mecz siatkarek w ME, trzecia jest stacja TVN (15,95 proc.; filmy), a czwartą pozycje zajmuje Jedynka (14,79 proc.; także filmy i serial "Miecz prawdy").
Dołącz do dyskusji: 'Kocham Cię Polsko' mimo spadku widowni wygrywa z konkurencją