SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kinads Media zajmie się kampanią bonu turystycznego

Kinads Media wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na kampanię promującą bon turystyczny w kinach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg POT dotyczył przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii promującej Polski Bon Turystyczny w kinach. Dwutygodniowa kampania ma objąć zasięgiem minimum 200 miast, z czego połowę 100 z przynajmniej 80 tys. mieszkańców.

Akcja ma być oparta na 30-sekundowym spocie dostarczonym przez POT. Ma być on emitowany każdorazowo przed rozpoczęciem filmu, w ramach bloku reklamowego w każdym dniu tygodnia, przed każdym emitowanym filmem oraz w każdym kinie, które może zaoferować wybrana firma.

Oferty złożyły 3 firmy: agencja reklamowa DSK (z ceną 35,7 tys. zł - tę ofertę odrzucono), Helios Media (z ceną 109,7 tys. zł) i Kinads Media (z ceną 65,7 tys. zł). POT do współpracy wybrał Kinads Media.

Przypomnijmy, że termin aktywacji Polskiego Bonu Turystycznego mija 31 marca br. Wynosi on 500 zł na dziecko do 18. roku życia.

Dołącz do dyskusji: Kinads Media zajmie się kampanią bonu turystycznego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K.D.
Szkoda tylko, że miast powyżej 80k mieszkańców jest tylko 44 haha.

Nie wiem co jest śmieszniejsze, czy trzy podmioty składające ofertę na 100 miast powyżej 80k, czy Polska Organizacja Turystyczna rozpisująca taki przetarg…
odpowiedź