"Każdy biegacz ma swój powód" w nowej kampanii New Balance
Marka obuwia sportowego New Balance wystartowała z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”, której celem jest obalenie wszelkich mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegacza. Marka udowadnia, że każdy ma w sobie pierwiastek biegacza, choć nie każdy jeszcze o tym wie.
Najnowsza kampania New Balance powstała, aby uczcić każdego biegacza i poznać powody, dla których biega.
– W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczące biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód, żeby biegać. Jakikolwiek by on nie był, doceniamy go i rozumiemy, zapraszając jednocześnie do naszej społeczności – tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, marketing director CEE w New Balance.
Marka przybliża historie kilku osób, które nie do końca mogły zdawać sobie sprawę z tego, że są biegaczami. Charles goni za dostawcą jedzenia, Max to śpioch, który próbuje złapać autobus, Alicia biegnie wyrzucić śmieci, a Rachel zamiast wyprowadzać psa biega za nim. W ten sposób New Balance pokazuje jak wielu z nas jest sportowcami, często przez przypadek.
W jesiennej kampanii marki wystąpił Raheem Sterling.
Ambasadorami marki w ostatnim czasie zostali lekkoatleci Kacper Lewalski i Patryk Grzegorzewicz.
Dołącz do dyskusji: "Każdy biegacz ma swój powód" w nowej kampanii New Balance
Pani z reklamy ma buzię typową dla KODziar czy innych alkoholiczek, które w zbyt obfitej ulewie upratrują sprawstwa PiS.