Kaufland promuje się hasłem „Tanie Lato na Bogato"
Sieć handlowa Kaufland ruszyła z kampanią reklamową „Tanie Lato na Bogato", w której promuje ofertę w wyprzedażowych cenach.
Zaplanowana przez Kaufland akcja promocyjna obejmie kilka grup asortymentu m.in. znane regionalne przysmaki, produkty spożywcze kojarzone z popularnymi kierunkami podróży oraz kosmetyki i akcesoria przydatne w czasie wypoczynku nad wodą, na działce czy pod namiotem.
Akcja „Tanie Lato na Bogato” rozpoczęła się 25 czerwca i będzie wspierana kampanią mediową i outdoorową, która ruszy na początku przyszłego miesiąca.
Dodatkowo akcji będzie towarzyszyła loteria „Lato Pełne Nagród” z Payback, której początek zaplanowano na drugi tydzień lipca.
- Akcja „Tanie Lato na Bogato” ma zapewnić klientom dostęp do produktów, które przywołują najlepsze wakacyjne skojarzenia, nawet jeśli urlop spędzimy w najbliższym otoczeniu, a nie na dalekich wojażach. Przygotowana przez nas oferta obejmie popularne w okresie letnim produkty w atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach, co dodatkowo pozwoli ograniczyć koszty letniego wypoczynku - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.
zZa kreację na potrzeby kampanii "Tanie Lato na Bogato" odpowiada Schulz brand friendly.
Kaufland ma w Polsce ponad 220 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Kaufland promuje się hasłem „Tanie Lato na Bogato"