Sigma Bis z najniższą prowizją w przetargu Kancelarii Premiera na kampanię Polskiego Ładu
Sigma Bis, agencja mediowa PKN Orlen i PZU, zgłosiła się do przetargu Kancelarii Premiera na realizację w internecie kampanii społecznych i informacyjnych, w tym działań związanych z promowaniem Polskiego Ładu. Zaproponowała najniższą prowizję - 2,98 proc. - spośród 7 agencji uczestniczących w tym postępowaniu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w drugiej połowie sierpnia br. rozpoczęła ekspresowy przetarg (czas na składanie ofert wynosił 2 tygodnie) na realizację w internecie, głównie w mediach społecznościowych jej kampanii społecznych i informacyjnych.
Przyspieszoną procedurę przetargu uzasadniano pilną potrzebą poinformowania społeczeństwa o pierwszych programach realizowanych w ramach Polskiego Ładu, które zostaną przyjęte przez Radę Ministrów w połowie września 2021 r., w tym o korzyściach jakie obywatele uzyskają z ich realizacji.
Oferty w przetargu złożyło 7 agencji: Interprima, ClickAd Interactive, Cityboard Media, Audience Network, Sigma Bis, AFA Media i Aplan Media.
Każda z nich miała zaproponować prowizję za kampanię - dla działań o budżecie 5 tys. zł, 10 tys. zł, 30 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys. zł i 150 tys. zł.
Najniższą prowizję zaproponowała Sigma Bis, wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU - dla każdego z budżetów wskazała prowizję na poziomie 2,98 proc.
Nieco wyższe stawki przedstawiła agencja ClickAd Interactive - po 3 proc. dla budżetów powyżej 30 tys. zł, 4 proc. - dla 10 tys. zł i 8 proc. - dla 5 tys. zł.
Prowizje zaproponowane przez Interprima to odpowiednio: 4 proc. , 4 proc., 4 proc., 6 proc., 6 proc. i 3 proc.
Stawki Cityboard Media to: 9,89 proc., 9,15 proc., 6,48 proc., 5,48 proc., 5,98 proc. i 5,89 proc.
Audience Network proponuje z kolei: 10 proc., 10 proc., 7 proc., 5 proc., 5 proc. i 10 proc.
Prowizja dla AFA Media to: 35 proc., 30 proc., 27 proc., 25 proc., 24 proc. i 23 proc., a stawki zaproponowane przez Aplan Media: 16 proc., 18 proc., 12 proc., 11 proc., 12 proc. i 14 proc.
Budżet działań, które mają być realizowane do końca br. ustalono na 813 tys. zł netto.
Celem zaplanowanych przez Kancelarię Premiera kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis z najniższą prowizją w przetargu Kancelarii Premiera na kampanię Polskiego Ładu