Kampania Starcomu dla Fanty z szansą na nagrodę w Walencji
Kampania reklamowa zatytułowana Fanta Flirt, zaplanowana przez dommediowy Starcom dla firmy Coca - Cola Poland Services, znalazła sięna krótkiej liście Festival of Media Awards. Wśród ponad 100projektów zakwalifikowanych w różnych kategoriach jest to jedynakampania nadesłana z Polski.
Do pierwszej edycji konkursu Festival of Media w Walencjiagencje z całego świata nadesłały 650 projektów w dziewiętnastukategoriach reklamowych. Kampania Fanta Flirt zgłoszona zostałaprzez Starcom do kategorii Best Consumer-Driven/CommunityCamapaign, w której o nagrodę główną walczy pięć projektówzakwalifikowanych na krótką listę.
Projekt Fanta Flirt stworzony przez dom mediowy Starcom wewspółpracy z agencją interaktywną K2 i portalem społecznościowymMojageneracja.pl zrealizowany został w wakacje ub.r. Osią akcji byłspecjalny dział w serwisie Mojageneracja.pl zintegrowany zportalem, oraz funkcjonalność - Fanta Flirt. Ułatwiała onainternautom zawarcie bliższej znajomości z dowolnym użytkownikiemspołeczności. Komunikacja marki była mocno zintegrowany z samymserwisem, stanowiąc jego nową, nierozłączną część.
Całość oparta była na prostym i przyjaznym użytkownikommechanizmie. W celu nawiązania kontaktu wystarczyło kliknąć naspecjalny button "Flirtuj", który był zintegrowany z każdymprofilem na portalu. Użytkownicy serwisu mogli wysyłać innymkartki, własne zdjęcia w wiadomościach, a także gotowe animacjedostępne w sekcji Fanta. W ciągu dwóch miesięcy trwania projektu 70000 młodych ludzi rozpoczęło flirt z innymi i wymieniło między sobąponad 670 000 flirtowych wiadomości.
Dołącz do dyskusji: Kampania Starcomu dla Fanty z szansą na nagrodę w Walencji