Kampania reklamowa wprowadza Cappy Owocowe Śniadania
Coca-Cola wprowadziła na rynek Owocowe Śniadania - nową markęnależącą do Cappy. Napój mający zastępować zapracowanym osobomporanny posiłek promuje akcja reklamowa obejmująca oprócztradycyjnych kanałów również sampling.
Wprowadzony do sprzedaży 1 września napój Cappy OwocoweŚniadania dostępny jest w dwóch kompozycjach smakowych: z żółtych(ananasa, pomarańczy, banana i jabłka) i czerwonych (jabłka,czarnej porzeczki, wiśni, gruszki i banana) owoców. Coca-Colakieruje ten produkt dla zapracowanych ludzi, którzy nie mającczęsto czasu na zjedzenie pełnowartościowego śniadania, mogąuzupełnić je dzięki nowemu napojowi. - Poszerzenie naszej ofertyproduktowej pod marką Cappy to odpowiedź na zmieniające siępotrzeby Polaków, którzy coraz częściej poszukują prostych iwygodnych sposobów na wzbogacenie diety w zawarte w sokachskładniki odżywcze pochodzące z roślin - argumentuje SebastianWężyk, menadżer Cappy w Coca-Cola Poland Services.
.
Na początku września rozpoczęła się również kampania promocyjnawprowadzająca tą markę. W ramach akcji przez cały miesiąc wnajważniejszych punktach komunikacyjnych i miejscach pracy 8głównych miast prowadzony jest w godzinach przedpołudniowychsampling napoju mający docelowo dotrzeć do 100 tys. osób. Z kolei11 września pod hasłem "Zacznij dzień na dobre" rozpoczęła siękampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje radiowe i tytułyprasowe, a także serwisy internetowe, środki komunikacji miejskieji nośniki zewnętrzne.
Akcja kierowana jest do tej samej grupy odbiorców, co promowany wniej produkt: osób, które z racji intensywnego trybu życiapotrzebują prostego i skutecznego uzupełniania swojego codziennegośniadania. Kreację zaplanowanej na dwa miesiące kampaniiprzygotowała agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa wprowadza Cappy Owocowe Śniadania