McDonald’s reklamuje darmowy sok Cappy
W restauracjach McDonald’s do każdej kanapki lub McZestawu z oferty śniadaniowej dostaje się za darmo sok pomarańczowy Cappy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i 24/7PR.
Promocja, w ramach której do każdej kanapki lub McZestawu z oferty śniadaniowej dodawany jest gratis sok pomarańczowy Cappy, nie dotyczy produktów ze Strefy Dobrych Cen. Akcja jest prowadzona w restauracjach McDonald’s oferujących menu śniadaniowe od poniedziałku do piątku do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11.
Promocję wspierają działania reklamowe, które oprócz restauracji McDonald’s (materiały POP) obejmuje radio (spot w największych stacjach ogólnopolskich) oraz internet (fanpage McDonald’s na Facebooku).
Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Działania PR prowadzi agencja 24/7PR, a działania w social media - 24/7Digital.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s reklamuje darmowy sok Cappy