Kampania Platformy
Platforma Obywatelska rozpoczęła kampanię, która ma zmienić jejwizerunek.
W trakcie akcji pod tytułem "błękitny tydzień" rozdawany jestbiuletyn reklamowy POgłos, a także trwają prace nad aktualizacją iodświeżeniem stron internetowych partii. Jak pisze Dziennik:"Partia jednocześnie od kilku tygodni poszukuje specjalistów publicrelations. Na razie korzysta z ekspertów krajowych, ale szuka teżspecjalistów w USA".
Jak deklaruje Ewa Kopacz z PO "Chcemy pokazać, że liberałowie tonic strasznego, a nasz wizerunek kreowany przez PiS jest skrajnienieuczciwy". W Dzienniku podjęte przez partię kroki ocenia ErykMistewicz, specjalista ds. wizerunku, "Platforma musi teraz ostrozaznaczyć swoją obecność, by nie dopuścić do powstania wrażenia, żena scenie politycznej liczą się tylko prawicowy PiS oraz zgrupowanyprzy Kwaśniewskim LiD".
Źródło: Dziennik, Platforma w natarciu, Radosław Gruca,02.07.07, s.7 - Proto.pl
Dołącz do dyskusji: Kampania Platformy