K2 Media z AdStockiem do optymalizacji kampanii e-commerce
Agencja mediowa K2 Media wprowadza narzędzie AdStock służące do optymalizacji kampanii sprzedażowych reklamujących oferty sklepów internetowych.
AdStock jest kompatybilnym z Google AdWords skryptem umożliwiającym skorelowanie kampanii ze stanem magazynu. Jeśli okaże się, że reklama kieruje użytkownika na stronę produktu, który chwilowo jest niedostępny, skrypt przenosi budżet na produkty, które są dostępne na stanie.
- Z przeprowadzonego przez K2 Media badania wybranych sklepów reklamujących się w AdWords wynika, że nawet 15 proc. reklam AdWords emitowanych przez sklepy internetowe jest nieefektywna - tłumaczy Maja Biniewicz strategy director w K2 Media, uzasadniając wprowadzenie nowego narzędzia. - Aby sprawdzić skuteczność reklam zebrano informację o 130 produktach należących do 5 kategorii produktowych. Wszystkie produkty reklamowane były za pomocą reklamy typu AdWords. 20 produktów było reklamowanych pomimo tego, że nie były rzeczywiście dostępne. Brak skorelowania reklamy AdWords ze stanem magazynu sprawił, że kampania traciła na efektywności, a właściciele sklepów płacili za kliknięcia, które nie miały szansy przełożyć się na sprzedaż - dodaje.
Dołącz do dyskusji: K2 Media z AdStockiem do optymalizacji kampanii e-commerce