Jurek Owsiak z Play zachęca do wspierania WOŚP przez cały rok (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Play informująca o zaangażowaniu sieci w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Akcję, w której występuje Jurek Owsiak, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, K2 i Mediacom Warszawa.
W nowych reklamach Play Jurek Owsiak zachęca do udziału w 21. finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, informując, że zebrane w nim środki zostaną przeznaczone, po połowie, na wsparcie terapii noworodków i niemowlaków oraz na sprzęt dla szpitali geriatrycznych i zakładów opiekuńczo-leczniczych opiekujących się osobami w podeszłym wieku. Owsiak zaznacza, że dzięki Play można wspierać WOŚP nie tylko w dniu finału, lecz przez cały rok. Operator sieci przekazuje bowiem Orkiestrze 5 proc. miesięcznych doładowań usługi
>>> Stary stół „Faktów” i „eurotoczek” Moniki Olejnik licytowane na rzecz WOŚP
Play po raz drugi angażuje się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Przed rokiem również towarzyszyła temu kampania reklamowa z udziałem Jurka Owsiaka (przeczytaj więcej i obejrzyj tamte reklamy).
Obecna akcja od 24 grudnia jest prowadzona w telewizji, prasie, internetcie, na outdoorze oraz w formie działań ambientowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Jurek Owsiak z Play zachęca do wspierania WOŚP przez cały rok (wideo)