Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko
Sonko, producent ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek, nawiązał współpracę z mistrzynią MMA Joanną Jędrzejczyk. Zawodnicza będzie kolejną ambasadorką tej marki obok piłkarza Krzysztofa Piątka.
Umowa Jędrzejczyk z marką Sonko obowiązuje od początku marca i potrwa co najmniej przez dwa lata. Dla polskiej zawodniczki to kontynuacja współpracy z Grupą Oshee World, do której należy Sonko. Jędrzejczyk od dwóch lat jest ambasadorką napojów funkcjonalnych Oshee.
Joanna Jędrzejczyk promuje Sonko
W ramach zawartej umowy Sonko planuje specjalne akcje i konkursy dla kibiców Jędrzejczyk.
– Ogłoszenie współpracy traktuję jako dobry prognostyk przed jedną z najważniejszych walk w mojej sportowej karierze. Cieszę się, że mogę promować markę, która wspieranie świadomego stylu życia ma zakodowane w swoim DNA. W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ produkty Sonko kierowane są do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego, jak ja sama - podkreśla Joanna Jędrzejczyk.
Zawodniczka przygotowuje się do sobotniej gali UFC 248 w Las Vegas, podczas której powalczy o odzyskanie posiadanego w latach 2015-17 pasa najbardziej prestiżowej federacji świata w wadze słomkowej. Rywalką pochodzącej z Olsztyna wojowniczki (16-3, 4 KO) w drugiej walce wieczoru będzie Chinka Zhang Weili (20-1, 10 KO).
W 2019 roku ambasadorem Sonko został piłkarz Krzysztof Piątek.
Dołącz do dyskusji: Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko