Joanna Jędrzejczyk promuje inwestowanie z XTB
Firma brokerska XTB XTB wystartowała z wizerunkową kampanią reklamową, w której promuje oferowane przez siebie rozwiązania inwestycyjne. W spotach reklamowych wystąpiła Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka sztuk walki, pierwsza Polka w UFC oraz trzykrotna
mistrzyni świata w boksie tajskim.
W spotach reklamowych XTB podkreśla, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dostępne dla każdego. Dodaje również, że swoim klientom udostępnia narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji: codzienne analizy rynkowe a także liczne materiały edukacyjne. O zaletach XTB przekonuje w reklamach Joanna Jędrzejczyk.
XTB oferuje platformę xStation, która zapewnia inwestorom indywidualnym dostęp do rynków finansowych z całego świata. Dzięki temu mogą oni wybierać spośród ponad 5 tys. instrumentów finansowych począwszy od akcji spółek z najważniejszych giełd świata, w które można inwestować bez prowizji do 100 tys. euro miesięcznie, poprzez kontrakty na surowce, waluty, indeksy czy kryptowaluty aż po fundusze ETF. XTB działa na 13 rynkach na całym świecie i obsługuje ponad 445 tys. klientów.
- W nowej kampanii chcemy podkreślić szeroki wachlarz oferowanych przez nas rozwiązań inwestycyjnych. Nasza ambasadorka wyjaśnia, że dzięki rozwiązaniom XTB inwestowanie jest dostępne nie tylko dla doświadczonych rynkowych graczy. A cukier to nie tylko smaczny dodatek do kawy, ale w oba te surowce każdy może zainwestować dzięki oferowanym przez nas prostym i przyjaznym rozwiązaniom - mówi Oliwia Szpigiel, head of global marketing w XTB.
To kolejna kampania XTB z wykorzystaniem wizerunku znanej osoby. W 2020 roku firma zaprezentowała serię spotów z udziałem jednego z najbardziej utytułowanych trenerów piłkarskich José Mourinho, wcześniej w kampanii XTB wystąpił także duński aktor Mads Mikkelsen.
Za kreację odpowiada agencja Freundschaft, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją studio Platige Image.
Dołącz do dyskusji: Joanna Jędrzejczyk promuje inwestowanie z XTB