Jarosław Szubrycht PR managerem w Grupie Interia
Jarosław Szubrycht zaczął pracę jako PR manager w Grupie Interia.pl. Wcześniej pracował jako dziennikarz muzyczny w kilku tytułach prasowych i serwisach internetowych, był też już związany z Interią.
Jako PR manager Jarosław Szubrycht odpowiada m.in. za komunikację zewnętrzną Grupy Interia.pl. Pracował już w Interii w latach 2009-2010 jako brand manager i w latach 1999-2002 jako dziennikarz.
Szubrycht jest też wydawcą i redaktorem naczelnym „Gazety Magnetofonowej” oraz PR managerem Off Festivalu. Wcześniej pracował m.in. jako redaktor prowadzący w serwisach T-Mobile Music i Red Bull Muzyka, współpracował m.in. z „Machiną” i „Przekrojem”. Był też marketing managerem w Mystic Production i content managerem w MySpace Polska.
Napisał kilka książek faktograficznych m.in. biografie Czesława Mozila, Maryli Rodowicz i Jerzego Fedorowicza oraz historię zespołu Slayer.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,92 mln realnych użytkowników i 1,32 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 11,8 mln użytkowników i 773,8 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Szubrycht PR managerem w Grupie Interia