Jarosław Bębenek: z K2 do LiquidThread
Jarosław Bębenek dołączył do zespołu obsługującego markę Coca-Cola w agencji LiquidThread, należącej do Publicis Media. Poprzednio pracował w K2.
Jarosław Bębenek w LiquidThread jako project manager będzie zajmował się prowadzeniem projektów digitalowych dla marki Coca-Cola. Agencja zajmuje się obsługą tego klienta w zakresie social media, aktywacji konsumenckich i internetu od 2013 roku. Będzie on częścią stałego multidyscyplinarnego zespołu digital Coca-Cola, liczącego w tej chwili 9 osób.
Jarosław Bębenek przez ostatnie trzy lata pracował na stanowisku project managera w agencji K2, gdzie był odpowiedzialny za projekty technologiczne i reklamowe. Obsługiwał klientów takich jak: Janssen Pharmaceutica, PZU, Pictet, Heinekn, Volksawagen, czy Coca-Cola.
Karierę w reklamie zaczynał w agencji Lubię to - pracował tam dwa lata jako account executive. Zajmował się obsługą klientów w social media oraz prowadzeniem projektów konkursowych. Obsługiwał m.in. firmy i marki HTC, Bath & Body Works, Smyk i Starbucks.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Bębenek: z K2 do LiquidThread