SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Sienkiewicz w międzynarodowej reklamie marki Wellaton

Rozpoczęła się kampania marki Wellaton pod hasłem „Czas na piękne włosy”, która oprócz Polski, obejmie 12 rynków w Europie. Odpowiadają za nią agencje: LiquidThread, Zenith i YOTTA (Publicis Groupe).

W kampanii marki Wellaton, pod hasłem „Czas na piękne włosy” bierze udział Agnieszka Sienkiewicz, aktorka i zwyciężczyni programu „Dancing with the Stars”. Spoty reklamowe emitowane będą w digitalu, w tym także w mediach społecznościowych, a działania promocyjne obejmą również prasę i sklepy.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Publicis Groupe. Za lokalizację strategii wypracowanej w dziale marketingu Wella, koncepcję kreatywną i realizację, działań odpowiedzialna jest agencja LiquidThread. Idea kampanii będzie adaptowana na trzynastu rynkach. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Badania konsumenckie przeprowadziła YOTTA.

 

 

Linia produktów Wellaton obejmuje 22 kolory, w tym cztery nowe.

 

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sienkiewicz w międzynarodowej reklamie marki Wellaton

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl