Jarocin realizuje zwycięską kampanię billboardową
Jarocin rozpoczął ogólnopolską kampanię outdoorową, która jestgłówną nagrodą w konkursie Złote Formaty w ramach II FestiwaluPromocji Miast i Regionów. Pierwsza kampania billboardowa whistorii miasta promuje Jarocin Festiwal.
Kampania o wartości 100 tys. zł potrwa dwa tygodnie. Realizowanajest na 300 billboardach w: Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu,Poznaniu, Łodzi, Warszawie i na terenie aglomeracji śląskiej(Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Tychy, Zabrze). Zapraszamieszkańców tych miast do udziału w Jarocin Festiwal.
- To pierwsza kampania outdoorowa naszego miasta. Dziękiwygranej w konkursie Złote Formaty, organizowanym przez firmęStröer, mamy możliwość promowania Festiwalu w Jarocinie, którystanowi najcenniejszą wartość marki miasta Jarocin - mówi RobertKaźmierczak, wiceburmistrz Jarocina.
Projekt graficzny billboardów przygotowało Studio Morski zPoznania. Ich grafika nawiązuje do kreacji tegorocznych plakatów,ulotek i biletów festiwalowych.
Kampania stanowi główną nagrodę w konkursie Złote Formaty wramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, organizowanego przezStröer Out-of-Home Media, firmę reklamy zewnętrznej. Do tegorocznejedycji prestiżowego wydarzenia, która zakończyła się 22 kwietnia2008 r. Jarocin, jako jedyny z Wielkopolski, zgłosił zwycięski60-stronicowy komiks "Lustro Czasu" - w kategorii wydawnictwopromocyjne.
Łącznie w konkursie Złote Formaty 103 miasta zgłosiły 213projektów, które realizowały cele promocyjne miast lub regionów isłużyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku.
- Jarocin realizuje kampanię jako pierwsze zwycięskie miasto. Dokońca lutego 2009 roku swoją nagrodę mogą wykorzystać takżelaureaci pierwszych miejsc w pozostałych kategoriach, czyliSzczecin, Kielce i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego" -informuje Anna Proszowska-Sala, dyrektor ds. public affairs GrupyStröer w Polsce.
Przypomnijmy, że w ubiegłorocznym konkursie Złote Formatyorganizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionówlaureatami zostały następujące miasta: Poznań, Włocławek, Rzeszów iNiepołomice.
Dołącz do dyskusji: Jarocin realizuje zwycięską kampanię billboardową