'Jakość, standardy i efektywność w polskim PR'
Za tydzień trzeci Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów PR.
W czwartek, 24 listopada 2005 w hotelu Radisson SAS w Warszawie spotkają się teoretycy i praktycy Public Relations, eksperci z zakresu komunikacji, przedstawiciele mediów i biznesu. Swój udział potwierdziło ponad 150 osób.
W przedpołudniowej sesji plenarnej udział wezmą między innymi:
" John Saunders - nowy prezydent International Communications Consultancy Organization (ICCO), dyrektor regionalny Fleishman-Hillard na Europę kontynentalną i Irlandię
" Paul Holmes - wydawca prestiżowego The Holmes Report, organizator konkursu Sabre Awards
" Nigel Middlemiss - practice director Echo Research Group, który zaprezentuje narzędzia mierzenia efektywności działań PR
W części warsztatowej zaproszeni specjaliści dyskutować będą o aspektach funkcjonowania branży Public Relations oraz o zagadnieniach istotnych dla środowiska mediów, biznesu i polityki.
Na temat roli mediów w Polsce, w warsztacie pt. "Zarabianie czy informowanie?", rozmawiać będą m.in. Grzegorz Miecugow i Grzegorz Lindenberg.
Dyskusję o znaczeniu PR w kampanii politycznej podejmą: Jerzy Ciszewski, Mariusz Janicki i Maciej Grabowski.
W warsztacie "Czarny PR - granice przekazywania negatywnych informacji" udział wezmą eksperci branży PR: Piotr Czarnowski, prof. Jerzy Olędzki i Marek Wróbel oraz radcy prawni z kancelarii Salans: Magdalena Karpińska i Wojciech Kozłowski.
Kongres zakończy uroczysta gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki konkursu "Złote Spinacze 2005". W tym roku do konkursu, który odbywa się pod patronatem Pulsu Biznesu, zgłoszono rekordową liczbę 56 projektów. Do drugiego etapu zakwalifikowano 26 prac. Nad przebiegiem konkursu czuwa firma audytorska KPMG.
Dołącz do dyskusji: 'Jakość, standardy i efektywność w polskim PR'