SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jaka wartość polskiego rynku słodyczy w 2011 r.

Polacy wydali w 2011 r. na słodycze niespełna 3% więcej niż rok wcześniej. Najmocniej - o prawie 4% - wzrosła sprzedaż wyrobów czekoladowych i przekroczyła poziom 4,82 mld zł wobec 4,65 mld zł w 2010 r., poinformowała "Rzeczpospolita".

"Nie najlepiej wygląda natomiast sytuacja w kategorii cukierków. Ich sprzedaż spadła ilościowo o 2,6%, a wartościowo o 3,2%, do 1,03 mld zł" - czytamy w gazecie.

Rzeczpospolita pisze, że przedstawiciele branży, spodziewali się, że dane o całym rynku będą lepsze. Nadal jednak pozostają optymistami jeśli chodzi o rok bieżący. W ich ocenie perspektywy dla branży słodyczy w Polsce są dobre i 2012 r. powinien przynieść wzrost sprzedaży w granicach 5-7%.

Dołącz do dyskusji: Jaka wartość polskiego rynku słodyczy w 2011 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl