Iskrzenie nowym studio projektowo-strategicznym. Założycielami Artur Kluska i Mikołaj Nowak
Artur Kluska i Mikołaj Nowak założyli studio projektowo-strategiczne Iskrzenie, które specjalizuje się w strategii, marketingu i promocji sektora zrównoważonego rozwoju. Ambasadorem marki jest Damian Wojtaszek.
- Postanowiliśmy połączyć siły, by stworzyć coś unikatowego i swojego - najbardziej zależy nam, by projektować działania strategiczno-promocyjne z zakresu zrównoważonego rozwoju i to również USP naszego Iskrzenia. Tu upatrujemy największy potencjał, ale nie zamykamy się na inne propozycje i propozycje, gdyż nasza wiedza i doświadczenie są szerokie, a w duecie możemy znacznie więcej” - mówi portalowi WIrtualnemedia.pl Artur Kluska, projektant i współwłaściciel Iskrzenia. - Połączyliśmy prywatne zainteresowania dotyczące szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju z naszą wiedzą i powołaliśmy Iskrzenie. Nie chcemy być kolejną agencją, która taśmowo będzie tworzyła projekty na czas i zwiększała każdym kosztem liczby w excelowych tabelach. Iskrzenie ma być przede wszystkim studio wsparcia strategii i projektowania działań, które mają społeczny sens. Dlatego stworzyliśmy akcję #StaraNowaSzkoła” - dodaje Mikołaj Nowak, współtwórca Iskrzenia.
Kluska doświadczenie zdobywał m.in. w Londynie pracując dla studia projektowego GBH Design, RedScout. Jest autorem nośnych koncepcji identyfikacji wizualnych, które emitowane były na megaboardach największych polskich miast.
Z kolei Nowak zaczynał karierę od Grona.net, gdzie był pierwszym Community Managerem projektu. Następnie pracował dla Grupy TVN - na początku, w portalu Onet, którego był Brand Managerem obszaru społeczności i komunikacji, następnie w „Faktach” TVN oraz TVN24 BiS - tam odpowiadał za promocję „Faktów”, kanałów newsowych, twarzy stacji oraz dziennikarzy newsroomu.
Ambasadorem Iskrzenia jest siatkarz Damian Wojtaszek.
Dołącz do dyskusji: Iskrzenie nowym studio projektowo-strategicznym. Założycielami Artur Kluska i Mikołaj Nowak