Instytut Rozwoju Miast i Regionów wybiera agencję reklamową
Instytut Rozwoju Miast i Regionów szuka w przetargu agencji, która zajmie się kampanią promocyjną programu " Plan działań dla miast. Modelowa lokalność" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowana przez Instytut Rozwoju Miast i Regionów kampania będzie realizowana w ogólnopolskiej prasie i w internecie.
Program "Plan Działań dla Miast. Modelowa Lokalność" (PDM) jest inicjatywą towarzyszącą 11. sesji Światowego Forum Miejskiego, prestiżowej międzynarodowej konferencji organizowanej przez UN-Habitat w dniach 26-30 czerwca 2022 r. w Katowicach, stanowiącej najważniejsze globalne wydarzenie dotyczące polityki, transformacji, rozwoju i przyszłości obszarów miejskich w Europie w 2022 roku.
Ideą Programu jest popularyzacja oraz wdrażanie zrównoważonych trendów współczesnej myśli urbanistycznej w ujęciu lokalnym. Opracowany wspólnie z miastami "Plan Działań dla Miast"’ będzie stanowić polską odpowiedź na wyzwania związane z realizacją celów zrównoważonego rozwoju stawiane przez Agendę 2030.
Zaplanowana kampania ma komunikować przede wszystkim główny cel programu, jakim jest popularyzacja oraz wdrażanie zrównoważonych trendów współczesnej myśli urbanistycznej w ujęciu lokalnym.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej oraz dobór mediów do niej.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Instytutu Rozwoju Miast i Regionów do końca czerwca 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Instytut Rozwoju Miast i Regionów wybiera agencję reklamową