'ikropka' nowym wydawcą magazynu wewnętrznego BGŻ
Bank Gospodarki Żywnościowej po kilku latach zdecydował się naodświeżenie wizerunku drukowanego magazynu wewnętrznego "PUZ".Firma w konkursie ofert wybrała propozycję zmian zaproponowanąprzez agencję custom publishing "ikropka".
Magazyn "PUZ" jest jednym z głównych kanałów komunikacjiwewnętrznej w BGŻ. Po wydaniu 25 numerów, zespół zarządzającyprojektem zadecydował o odświeżeniu formuły magazynu. Nowym wydawcąmagazynu została specjalizująca się w "wydawnictwach na zlecenie"agencja "ikropka", która odpowiedzialna będzie za pełny cyklprodukcyjny magazynu.
- W ciągu kilku ostatnich lat zmieniły się standardykomunikacyjne i kultura korporacyjna BGŻ - argumentuje zmiany wmagazynie Robert Czekaj nadzorujący pracę ze strony agencji. - NowyPUZ ma odzwierciedlać aktualną kondycję banku, wykorzystując świeżepomysły kreatywne i nowoczesne pomysły oraz metody edytorskie - dodaje.
Dzięki nowej atrakcyjnej makiecie "PUZ" z klasycznego biuletynukorporacyjnego ma stać się nowoczesnym magazyneminformacyjno-integracyjnym. Główny celem miesięcznikadystrybuowanego wśród ponad 5 tys. pracowników ma być integracjazespołu. Periodyk z założenia ma być magazynem firmowym, który wwarstwie tematycznej i redakcyjnej ma zwiększać zainteresowaniepracowników zdarzeniami w BGŻ.
Dołącz do dyskusji: 'ikropka' nowym wydawcą magazynu wewnętrznego BGŻ