IKEA szykuje przetarg na obsługę kreatywną w Polsce, zlecenia bronią Grey Group Poland i Kalicińscy.com
Firma IKEA Retail ogłosiła początek przetargu dotyczącego jej obsługi kreatywnej na polskim rynku. Obecnie obsługą w tym zakresie zajmują się agencje Grey Group Poland i Kalicińscy.com.
- Pod koniec lutego rozpoczynamy przetarg, do którego zaprosimy wiodące agencje kreatywne. O jego etapach oraz dokładnym zakresie obsługi będziemy informować na bieżąco - zapowiedział Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.
Firma nie ujawnia, ile agencji zamierza zaprosić do przetargu ani na kiedy planowanie jest zakończenie go. Wiadomo, że w przetargu wezmą udział firmy obecnie zajmujące się obsługą kreatywną IKEA: Grey Group Poland (w zakresie mediów pozainternetowych) i Kalicińscy.com (w internecie).
Niedawno IKEA reklamowała poświąteczną promocję cenową mebli kuchennych, a obecnie promuje swoją nową kolekcję IKEA PS 2017 w teledysku „PS Freedom” zespołu Kroki.
Dołącz do dyskusji: IKEA szykuje przetarg na obsługę kreatywną w Polsce, zlecenia bronią Grey Group Poland i Kalicińscy.com