IKEA promuje usługę „Oddaj i Zyskaj” w kampanii „Green Black Friday”
O drugim życiu mebli opowiada tegoroczna kampania IKEA „Green Black Friday”. Ogólnopolska akcja informacyjna potrwa do 11 grudnia.
Kampania, podobnie jak w zeszłym roku, promuje usługę „Oddaj i Zyskaj”, dzięki której klienci mogą odsprzedać swoje niepotrzebne lub niechciane meble IKEA, zamiast je wyrzucać i zyskać nawet do 50% ich wartości na karcie refundacyjnej IKEA. Odkupione produkty, które wyglądają „jak nowe” lub ze śladami użytkowania, ponownie trafiają do sprzedaży w okazyjnych cenach w działach circular hub w sklepie, przez co zyskają szansę na nowy dom oraz dłuższe życie.
Co więcej, marka stworzyła także circular hub online, dzięki któremu można przeglądać dostępne artykuły w danym sklepie, zarezerwować wybrany przedmiot na 24 godziny i w tym czasie odebrać go oraz zapłacić na miejscu. IKEA daje klientom możliwość kupienia używanych mebli z zaufanego źródła, bez ryzyka i niespodzianek. Wszystkie kupione przedmioty w dziale circular hub podlegają rękojmi.
„Green Black Friday” w IKEA
Ogólnopolska kampania „Green Black Friday” wystartowała 21.11.2022 r. i potrwa do 11.12.2022 r. Kampania obejmuje zasięgowe emisje digitalowe. Prowadzone są działania programatyczne display w mediach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram), na platformie ogłoszeniowej OLX, a także video na YouTube.
Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R, mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy WaveMaker, a komunikacją PR Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: IKEA promuje usługę „Oddaj i Zyskaj” w kampanii „Green Black Friday”