IKEA w nowej kampanii zwraca się do przedsiębiorców
„Korzyści dla twoich pracowników”, „rób firmowe zakupy taniej” – takimi hasłami sieć sklepów IKEA w swojej nowej kampanii zachęca właścicieli mikro, małych i średnich firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network. Ogólnopolskie działania potrwają do połowy grudnia.
Kampania promuje nowy klub lojalnościowy IKEA Business Network, który ma zapewnić klientom B2B profesjonalne wsparcie przy prowadzeniu biznesu.
W ramach członkostwa w klubie klienci mogą skorzystać z m.in. darmowej sesji z konsultantem IKEA dla Firm, który udzieli porady w kwestii aranżacji wnętrza i doboru produktów, skonsultuje projekt przestrzeni firmowej przygotowany przez klienta, a także pomoże przy przygotowaniu listy zakupów. Dodatkowo klienci biznesowi będą mogli skorzystać z kompleksowej usługi projektowania wnętrz w firmie za połowę standardowej ceny. Członkostwo w IKEA Business Network daje także dostęp do serii szkoleń online oraz zniżki i benefity dla przedsiębiorcy oraz jego pracowników.
Rejestracja oraz członkostwo w IKEA Business Network są całkowicie bezpłatne. Do klubu można łatwo dołączyć poprzez stronę IKEA.pl.
Ogólnopolska kampania skierowana do firm potrwa do połowy grudnia. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe, odpowiednio targetowane. W ramach digitalu prowadzone są działania programatyczne display i video oraz emisja w mediach społecznościowych. Główna myśl kreatywna opiera się na haśle „Jesteśmy, by Ci w tym pomóc”.
Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: IKEA w nowej kampanii zwraca się do przedsiębiorców