Hypermedia wygrywa obsługę internetową Gillette na 25 rynkach
Polski hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette (należącej do koncernu Procter & Gamble) na 25 rynkach.
W wyniku globalnego przetargu Hypermedia od lipca tego roku odpowiada za aktualizowanie treści, utrzymanie, przygotowanie i zmiany podstron do kampanii internetowych na 25 rynkach z różnych części świata, w tym Polsce. Są to m.in. kraje w Azji, Europie i Ameryce Północnej.
W przetargu Gilette Hypermedia wygrała z globalną agencją kreatywną P&G - „Possible Worldwide”, która utrzymała obsługę klienta w Stanach Zjednoczonych. - Poszerzenie współpracy z P&G jest kolejnym dowodem na zaufanie klienta do nas w szesnastym roku współpracy. Dodatkowo, konsekwentnie dowodzimy, że usługi świadczone przez polskie firmy stanowią coraz większą konkurencję dla graczy na dużych i dojrzałych rynkach międzynarodowych - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Hypermedia w Polsce.
Współpraca rozpoczęła się w lipcu br. Jak długo potrwa, tego firmy nie podają.
W Polsce marka Gillette promowana jest właśnie w nowej odsłonie kampanii z udziałem Roberta Lewandowskiego. Z kolei w reklamach damskich maszynek Gillette Venus występuje żona tego piłkarza Anna Lewandowska.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia wygrywa obsługę internetową Gillette na 25 rynkach
Obstawiałbym, że w przetargu kluczowe było "należący do grupy Dentsu Aegis Network"