SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hypermedia wygrywa obsługę internetową Gillette na 25 rynkach

Polski hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette (należącej do koncernu Procter & Gamble) na 25 rynkach.

W wyniku globalnego przetargu Hypermedia od lipca tego roku odpowiada za aktualizowanie treści, utrzymanie, przygotowanie i zmiany podstron do kampanii internetowych na 25 rynkach z różnych części świata, w tym Polsce. Są to m.in. kraje w Azji, Europie i Ameryce Północnej.

W przetargu Gilette Hypermedia wygrała z globalną agencją kreatywną P&G - „Possible Worldwide”, która utrzymała obsługę klienta w Stanach Zjednoczonych. - Poszerzenie współpracy z P&G jest kolejnym dowodem na zaufanie klienta do nas w szesnastym roku współpracy. Dodatkowo, konsekwentnie dowodzimy, że usługi świadczone przez polskie firmy stanowią coraz większą konkurencję dla graczy na dużych i dojrzałych rynkach międzynarodowych - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Hypermedia w Polsce.

Współpraca rozpoczęła się w lipcu br. Jak długo potrwa, tego firmy nie podają.

W Polsce marka Gillette promowana jest właśnie w nowej odsłonie kampanii z udziałem Roberta Lewandowskiego. Z kolei w reklamach damskich maszynek Gillette Venus występuje żona tego piłkarza Anna Lewandowska.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia wygrywa obsługę internetową Gillette na 25 rynkach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Polski?
Obstawiałbym, że w przetargu kluczowe było "należący do grupy Dentsu Aegis Network"

odpowiedź