SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HTC szuka globalnej agencji reklamowej

HTC szuka tzw. agencji wiodącej (lead agency) do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na blisko 115 milionów dolarów.

Agencja, która wygra przetarg, będzie odpowiedzialna za globalną kreację i strategię marketingową na wszystkich rynkach HTC, ale firma nadal będzie współpracowała z lokalnymi agencjami.

Nieoficjalnie wiadomo, że w Seattle odbyły się spotkania przedstawicieli HTC z takimi agencjami jak Deutsch LA i Mother. Tą drugą w lipcu tego roku tajwański producent zatrudnił jako agencję wiodącą do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego o wartości około 40 milionów euro (więcej na ten temat).

  • Więcej informacji:
  • HTC

Dołącz do dyskusji: HTC szuka globalnej agencji reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl