SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Holiday Inn Group stawia na WPP

Sieć hotelowa Holiday Inn Group bez postępowania przetargowego przekazała holdingowi WPP swój warty blisko 95 milionów dolarów globalny budżet reklamowy.

Należąca do Intercontinental Hotels Group (IHG) sieć hoteli współpracuje już z Mindshare (planowanie i zakup mediów - budżet wart ponad 125 mln USD) oraz OgilvyOne (globalny budżet CRM), a także wieloma innymi mniejszymi agencjami należącymi do WPP na całym świecie.

Na razie nie wiadomo, która z agencji wchodzących w skład holdingu będzie odpowiedzialna za globalny budżet reklamowy Holiday Inn Group. Od 2010 roku sieć współpracowała tutaj z McCann Erickson (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Holiday Inn Group stawia na WPP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl