Herbapol reklamuje herbaty ziołowe Zielnik Polski (wideo)
Herbapol Lublin w rozpoczętej właśnie kampanii reklamuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Akcja - przygotowana przez firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, OTO i MediaCom - obejmuje telewizję oraz internet.
Kampania jest oparta na spocie podkreślającym, że herbatki ziołowe można pić w ciągu całego dnia. Natomiast Herbapol ma szeroką ofertę takich produktów, a zioła i inne zawarte w nich składniki pozyskuje tylko od sprawdzonych dostawców oraz bada we własnych laboratoriach.
Jest to kolejny etap akcji pod hasłem „I dzień smakuje lepiej” reklamującej najważniejsze produkty Herbapolu. W poprzednich odsłonach promowane były herbaty zielone Big-Active i herbaty owocowe Herbaciany Ogród.
Kampania promująca Zielnik Polski zaczęła się 4 grudnia, obejmuje telewizję (kanały TVN, Polsatu i TVP) oraz internet (m.in. Player.pl, Vod.TVP.pl, Onet.pl, WP.pl, Interia.pl).
Kreacją kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserią spotu zajął się Łukasz Zadrzyński, a produkcją - studio filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Herbapol reklamuje herbaty ziołowe Zielnik Polski (wideo)