Daria Ładocha promuje musy owocowe Herbapolu w kampanii „Muśnij sobie!”
Wystartowała pierwsza w tym roku kampania telewizyjna firmy Herbapol-Lublin. Pod hasłem „Muśnij sobie!” są w niej promowane musy owocowe Herbapol. W emitowanych spotach wideo, występuje znana kulinarna ekspertka - Daria Ładocha.
W materiałach video z udziałem Darii Ładochy, emitowanych w ramach kampanii „Muśnij sobie!”, zaakcentowane są główne wyróżniki musów owocowych Herbapol, czyli mnogość kulinarnych zastosowań oraz wygoda użytkowania.
– Poprzez te spoty chcemy zachęcać do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni – mówi Magdalena Mikołajczyk, brand managerka w firmie Herbapol-Lublin.
Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Ponadto, oprócz obecności w telewizji, Herbapol-Lublin prowadzi intensywną kampanię online dla musów owocowych. Obejmuje ona materiały video na platformach takich jak YouTube i VOD, a także różnorodne działania promocyjne w sieci.
Dołącz do dyskusji: Daria Ładocha promuje musy owocowe Herbapolu w kampanii „Muśnij sobie!”