SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Media uruchamia w Polsce LuxHub do obsługi marek luksusowych

Holding marketingowy Havas Media Group uruchomił w Polsce LuxHub - strukturę zajmującą się komunikacją marek luksusowych.

LuxHub specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla marek luksusowych i zamożnych klientów. Działania obejmują m.in. standardowe reklamy w tradycyjnych mediach, sponsoring, event marketing, marketing natywny, partnerstwa marek i wsparcie PR.

Centrala LuxHubu znajduje się w Mediolanie. Na jej czele stoi Isabelle Harvie-Watt, pełniąca też funkcję CEO w Havas Media Group Italy.

Havas Media Group planuje uruchomić łącznie w tym roku 10 takich biur. Dotychczas otwarto je w Paryżu, Dubaju, Londynie i obecnie w Polsce.

Na polskim rynku wśród klientów Havas Media Group pozycjonowanych jako luksusowi są m.in. Louis Vuitton Poland, PUIG Perfumes (Prada, Carolina Herrera, Valentino, Paco Rabanne), Trussardi Perfumes, Elizabeth Arden Perfumes i Siroscan Poland.

Według KPMG wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2014 r. wyniosła 12,6 mld zł (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Havas Media uruchamia w Polsce LuxHub do obsługi marek luksusowych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ąę
Po naszemu to bedzie: Adydas dżele do kompieli, VW Golf Czwórka i M2 w bloku po 20 latach pracy na zakładzie.
odpowiedź
User
von thorn
lukschab?
rili?
odpowiedź
User
nick
rekrutują?
odpowiedź