Havas Media uruchamia w Polsce LuxHub do obsługi marek luksusowych
Holding marketingowy Havas Media Group uruchomił w Polsce LuxHub - strukturę zajmującą się komunikacją marek luksusowych.
LuxHub specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla marek luksusowych i zamożnych klientów. Działania obejmują m.in. standardowe reklamy w tradycyjnych mediach, sponsoring, event marketing, marketing natywny, partnerstwa marek i wsparcie PR.
Centrala LuxHubu znajduje się w Mediolanie. Na jej czele stoi Isabelle Harvie-Watt, pełniąca też funkcję CEO w Havas Media Group Italy.
Havas Media Group planuje uruchomić łącznie w tym roku 10 takich biur. Dotychczas otwarto je w Paryżu, Dubaju, Londynie i obecnie w Polsce.
Na polskim rynku wśród klientów Havas Media Group pozycjonowanych jako luksusowi są m.in. Louis Vuitton Poland, PUIG Perfumes (Prada, Carolina Herrera, Valentino, Paco Rabanne), Trussardi Perfumes, Elizabeth Arden Perfumes i Siroscan Poland.
Według KPMG wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2014 r. wyniosła 12,6 mld zł (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Havas Media uruchamia w Polsce LuxHub do obsługi marek luksusowych
rili?