Boiron z kampanią promującą Arnigel
Francuski producent i dystrybutor produktów homeopatycznych, firma Boiron, rozpoczął nową kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Arnigel.
Arnigel (Boiron) to lek na siniaki, stłuczenia, urazy oraz bóle mięśni po wysiłku fizycznym, przeznaczony dla dorosłych i dzieci już od 1 roku życia.
Właśnie wystartowała kampania promująca ten produkt, która ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki.
W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe – 30” spot video na YouTube, dodatkowo wspierana jest ona emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę.
Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca czerwca. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group) a materiały kreatywne przygotował klient.
Za markę Arnigel w Boiron odpowiada Joanna Skoczeń, junior product manager oraz Monika Herynowska, dyrektor działu marketingu.
Dołącz do dyskusji: Boiron z kampanią promującą Arnigel