Havas Media obsłuży międzynarodową kampanię promującą polskie soki i musy
Dom mediowy Havas Media zaplanuje i kupi media do kampanii Krajowej Unii Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy - witaminy w dogodnej formie” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przedstawiciele Havas Media nie ujawniają szczegółów współpracy. Wiadomo jedynie, że zlecenie dla KUPS zaczną realizować z początkiem 2015 roku. Będą planować media do kampanii, która obejmie rynek polski, czeski, słowacki, rumuński i litewski.
Gdy wiosną br. KUPS ogłosił przetarg na wybór agencji, która zajmie się tymi działaniami, podał, że wstępny jej budżet wynosi 4,8 mln euro netto. Z tego 48 proc. pochłoną działania na rynku polskim, 16 proc. - na rynku rumuńskim, 28 proc.-na rynkach czeskim i słowackim oraz 8 proc. na rynku litewskim.
Kampania ma trwać trzy lata. Obejmować będzie telewizję, internet i public relations. Celem akcji jest pokazanie, że soki i musy to wygodny i naturalny sposób na uzupełnienie witamin w organizmie. Działania mają wyhamować spadek sprzedaży soków i musów na rynkach, które obejmie kampania.
Dołącz do dyskusji: Havas Media obsłuży międzynarodową kampanię promującą polskie soki i musy