Harbingers odświeża wizerunek
Krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowe elementy składające się na jej wizerunek - wygląd strony internetowej, logo oraz herb.
Jak informuje agencja w komunikacie, "celem odświeżenia wizerunku jest komunikacja dopasowana do tych, którzy, podobnie jak Harbingers, nie boją się odważnych decyzji i chcą być liderem w swojej branży".
- W naszej poprzedniej identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na doświadczeniu, a dziś dodajemy nowoczesność i odwagę. Odświeżony wizerunek agencji to połączenie profesjonalizmu, skuteczności oraz innowacji. Takie zestawienie znakomicie oddaje naszą osobowość oraz podkreśla przywiązanie Harbingers do technologii i sztuki marketingu cyfrowego - mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
Na górze: poprzedni logotyp Harbingers, na dole nowy
Dołącz do dyskusji: Harbingers odświeża wizerunek